منتديات نجوم سمنود منتدى كل السمنوديه
عزيزى الزائر انت غير مسجل فى منتديات نجوم الدلتا ويشرفنا تسجيلك لكى تحصل على كل ما هو جديد وحصرى تمنياتنا لك بقضاء احلى الاوقات ادراة المنتدى
عزيزى الزائر انت غير مسجل فى منتديات نجوم الدلتا ويشرفنا تسجيلك لكى تحصل على كل ما هو جديد وحصرى تمنياتنا لك بقضاء احلى الاوقات ادراة المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
رابطة شباب سمنود
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن 787978552
المواضيع الأخيرة
» لودر لتحميل السوفت للرسيفر
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالخميس مايو 28, 2015 5:25 pm من طرف عمرنصر

» برامج تحميل القنوات
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 10:34 am من طرف lotfysalem

» استضافة السيرفرات السحابية تضيف بعداً جديداً الى خدمة استضافة المواقع
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 3:06 pm من طرف ahmed.kshksh

» الاستضافة السحابية من ديموفنف
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 2:59 pm من طرف ahmed.kshksh

» فوائد VPS او السيرفرات الخاصة
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 2:50 pm من طرف ahmed.kshksh

»  برنامج ديموفنف4 لادارة المحتوى يوفر مكتبة شروحات كاملة
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 2:06 pm من طرف ahmed.kshksh

» نغمة راح تعجبك أكيد
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالخميس سبتمبر 12, 2013 4:21 pm من طرف مجد111

» رنة التميز والإبداع الرائع
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 11, 2013 10:23 am من طرف مجد111

» نغمة رائعةللمنشد محمد مطري سبحان ربي
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 09, 2013 12:18 pm من طرف مجد111

» نغمة الدلال والجمال لأغلى ناس
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالأحد سبتمبر 08, 2013 8:46 pm من طرف مجد111

» رنة رقيقة وناعمة تستاهل موبايلك
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 04, 2013 12:54 pm من طرف مجد111

» رنة السحر إلك وبس
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 28, 2013 9:57 pm من طرف مجد111

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميكى الروش
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Vote_rcapلزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Voting_barلزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Vote_lcap 
روح قلبى يا ملاكى
لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Vote_rcapلزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Voting_barلزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Vote_lcap 
عاشقه الوهم
عثولة سمنود
كاسبر
ابن المنصوره
زهرة الحب
لميس يونس
مجد111
اجمل بنات سمنود

لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شاهين بيك
عضو فضى
عضو فضى
شاهين بيك

لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Empty
مُساهمةموضوع: لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن   لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 1:06 am

اولا انا اسف لاى انسان هنا
ثانيا عاوزين سمنود تبقى احسن
هتقوليلى ازاى
فكروا واعرفوا ازاى
مثلا المنتدى هنا مش عاوزين مواضيع المواضيع كتير اوى عاوزين ردود ياريت الكل يكتر الردود ويقلل من المواضيع شوية
ثانيا نشوف مثلا القاهرة ناقصة عننا فى اية ونعملة
مثلا انا لقيت فى سمنود محدش بيحب الراب حبيت اكون مختلف فسمعت راب وغنيت راب
عاوز الكل يحط فى دماغة انة يبقى مختلف
يعمل حاجة مختلفة زى القاهرة واليكس
عاوز سمنود بلدنا مش ناقصها اى حاجة
فكروا وادوونى رائيكم
والى عاوزنى هيعرف يوصلى
سلامى للجميع
انت عمرى
عضو زهبى
عضو زهبى

مُساهمةموضوع: رد: لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن   لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 1:28 am

مشكور على الموضوع الجميل ده
بس انا هعلق عليك بس متزعلشى انا بشارك برايى
معنى انك تجمل سمنود وتخليها زى مدن القاهره والاسكندريه
اننا نجدد المدينه نغير شكلها
مش نغير من شكلنا احنا وبدل ما نسمع ام كلثوم او عبد الحليم او اى مغنى تانى
نسمع اغانى راب ملهاش معنى ونرقص نيجر بالمره
المفروض نغير من شكل بلدنا
شاهين بيك
عضو فضى
عضو فضى
شاهين بيك

مُساهمةموضوع: رد: لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن   لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 2:03 am

اولا احترامى ليك انا مش قصدى نجمل مظهر سمنود
مظهر سمنود دة مننا احنا يعنى ازاى اقولك
يعنى مثلا لو غيرنا دمغنا وغيرنا نيتنا البلد هتكون احسن واكيد انتة فاهم
يعنى مثلا ايزى يا صحبى الكلام الانجلش الى بيتقال مش بقول اسمع راب وارقص نجر مش بقى مش تكون راجل لا خليك راجل بس عاوزين نتقدم نعمل حاجة تبان فى بلدنا انها حاجة وبرة كمان واية لزمتها بقى لما نغير الشكل ونسيب المصمون
ياريت تكون فهمت قصدى

وبعيدن بقى انا اقف ضدك فى حكاية اغانى راب ملهاش معنى
لا ليها معنى عندك مثلا بتتكلم فى السياسية ورافع اغنية هنا عن السياسية وبينى وبين ام سى راضينى
فرقة راب جيت اسكول
ومثلا بتتكلم على لبس البنات الكجول
والاغنية اسمها بنات جينس وادخل دور عليها فى اليوتيوب
مثلا بنتكلم عن اسرائيل وامريكا
فاغنية الهلاك لايجى راب اسكول
اغنية رومانسية زى الرومانسى بتاع عمرو دياب وتامر حسنى الى الكل بيسمعهم
كل ليلة بسهر ل ام تى ام
واغانى عن الشباب والى بيعملوة والمخدرات
واغانى نصايح
كل دة موجود بس ممكن نسمع اغانى سورى فى الكمة مش بتفهم يا صحبى لما تقول اغانى راب ملهاش معنى
وياريت تكون فهمتنى المفروض احنا الى نتغير نسبق ولو حتى فى حاجة واحدة وانا طبعا عاوزك رائيك ومش تقولى نغير فى البلد لان دى عاوزة اقتصاد جامد اوى
اجمل بنات سمنود
مشرف الدردشه والشات
اجمل بنات سمنود

مُساهمةموضوع: رد: لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن   لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 7:49 am

هو الموضوع جميل
بس هيعوز شوية وقت
تقبل مرورى
اسبكو بقى علشان اروح الكليه
وانتو رغين كدا
سلام بقى

شاهين بيك
عضو فضى
عضو فضى
شاهين بيك

مُساهمةموضوع: رد: لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن   لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 8:23 pm

حمدلله على السلامة على رجوع الكلية من جديد وعقبال الباقى يارب
بس اوعى تكونى بتحضرى
هههههههههه
على العموم انا كنت عاوزة يفهمة معناة الدنيا عاوزين نظبط والمنتدى ونشغلة اصل كدة مش ينفع
مش عاوزين ناس الحمد لله كفاية الى موجودين احنا عاوزين بس المةوجودين يشتغلوا ردود ويخففوا من المواضيع احنا حطين مواضيع كتيرة بس مشركات او ردود قليلة اساسا
فيارت تكونوا فهموتى كلامى
سلامى للجميع
انت عمرى
عضو زهبى
عضو زهبى

مُساهمةموضوع: رد: لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن   لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 6:46 pm

لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_farao عندك حق ياشاهين مفيش ردود على المواضيع
وانا عن نفسى هبدا من دلوقتى بالردود
تقبل مرورى
شاهين بيك
عضو فضى
عضو فضى
شاهين بيك

مُساهمةموضوع: رد: لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن   لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 11:10 pm

وانا معاك انتة عمرى
وكمان فى حاجة تانية عاوز اخد رائيكن فيها بس كمان شوية باذن المولى

لزما تخشوا هنا عشان نبقى احسن
صفحة 1 من اصل 1