منتديات نجوم سمنود منتدى كل السمنوديه
عزيزى الزائر انت غير مسجل فى منتديات نجوم الدلتا ويشرفنا تسجيلك لكى تحصل على كل ما هو جديد وحصرى تمنياتنا لك بقضاء احلى الاوقات ادراة المنتدى
عزيزى الزائر انت غير مسجل فى منتديات نجوم الدلتا ويشرفنا تسجيلك لكى تحصل على كل ما هو جديد وحصرى تمنياتنا لك بقضاء احلى الاوقات ادراة المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
رابطة شباب سمنود
الناس ماتسمع وانا مات صوتى 787978552
المواضيع الأخيرة
» لودر لتحميل السوفت للرسيفر
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالخميس مايو 28, 2015 5:25 pm من طرف عمرنصر

» برامج تحميل القنوات
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2014 10:34 am من طرف lotfysalem

» استضافة السيرفرات السحابية تضيف بعداً جديداً الى خدمة استضافة المواقع
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 3:06 pm من طرف ahmed.kshksh

» الاستضافة السحابية من ديموفنف
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 2:59 pm من طرف ahmed.kshksh

» فوائد VPS او السيرفرات الخاصة
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 2:50 pm من طرف ahmed.kshksh

»  برنامج ديموفنف4 لادارة المحتوى يوفر مكتبة شروحات كاملة
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 2:06 pm من طرف ahmed.kshksh

» نغمة راح تعجبك أكيد
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالخميس سبتمبر 12, 2013 4:21 pm من طرف مجد111

» رنة التميز والإبداع الرائع
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 11, 2013 10:23 am من طرف مجد111

» نغمة رائعةللمنشد محمد مطري سبحان ربي
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 09, 2013 12:18 pm من طرف مجد111

» نغمة الدلال والجمال لأغلى ناس
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالأحد سبتمبر 08, 2013 8:46 pm من طرف مجد111

» رنة رقيقة وناعمة تستاهل موبايلك
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 04, 2013 12:54 pm من طرف مجد111

» رنة السحر إلك وبس
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 28, 2013 9:57 pm من طرف مجد111

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميكى الروش
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Vote_rcapالناس ماتسمع وانا مات صوتى Voting_barالناس ماتسمع وانا مات صوتى Vote_lcap 
روح قلبى يا ملاكى
الناس ماتسمع وانا مات صوتى Vote_rcapالناس ماتسمع وانا مات صوتى Voting_barالناس ماتسمع وانا مات صوتى Vote_lcap 
عاشقه الوهم
عثولة سمنود
كاسبر
ابن المنصوره
زهرة الحب
لميس يونس
مجد111
اجمل بنات سمنود

الناس ماتسمع وانا مات صوتى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشقه الوهم
مشرفة الصور
مشرفة الصور
عاشقه الوهم

الناس ماتسمع وانا مات صوتى Empty
مُساهمةموضوع: الناس ماتسمع وانا مات صوتى   الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 9:38 pm

الناس ماتسمع وانا مات صوتى C1d3fc-703c038fc5fc

النــــاس مـــا تسمــــع ..
و انا مــات صوتـــــى ..
.

.
اشعر بأنفاس حبيسة الجدران ..
لاتتحرك !!
صوتى بداخلى لا يخرج ..
اظل بالساعات صامتة ..
اترقب ما يدور حولى ..
اعيه تماما ..
ادركه ..
لكن لا اجد كلام ينطق !!
.
.

اصبحت اعشق الصمت ..
اجد فيه لذة لا توصف ..
فأنا تكلمت كثيرا ..
و عبرت اكثر ..
لكن دون جدوى ..
احسست ان كلامى ..
ما هو الا ثرثرة ..
لا وصف لها !!
.
.

عشقى للصمت ..
صار يرضينى ..
ارى فيه الملاذ !!
اعلن به فقدان نشوة الكلام ..
التى باتت ذكرى لى !!
.
.

صمتى لا يعنى ضعفى ..
فالصمت لغة اقوى من الكلام !!
فهو تعبير راقى عن الاستياء ..
يتبعه .. ترقب .. سكون .. وضوح..
فهو لى طاقة من النور!!

.
.

اخترت الصمت طريق ..
صديق وقت الضيق ..

لآن ...
الصمـــت عنــــدى اعـــذب مـــن الكـــــلام !!
.
.

انت عمرى
عضو زهبى
عضو زهبى

مُساهمةموضوع: رد: الناس ماتسمع وانا مات صوتى   الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 11:52 pm

بجد يعنى مش عارف اقولك ايه
على مواضيعك الجامده دى
highness.queen
عضو فضى
عضو فضى
highness.queen

مُساهمةموضوع: رد: الناس ماتسمع وانا مات صوتى   الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 11:10 am

ع فكره انتى اصلا ال بيوصلك لمرحلت الصمت انك معتيش شايفه فايده من الكلام
هو فعلا احساس صعب
زهرة الحب
عضو زهبى
عضو زهبى
زهرة الحب

مُساهمةموضوع: رد: الناس ماتسمع وانا مات صوتى   الناس ماتسمع وانا مات صوتى Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 4:03 pm

اصل الواحد بايختار الصمت لما يحس خااالص وقت الكلام انتهى ولما تحسى ان قلبك خااالص الكلام عندو بقه اصعب من الصمت فصمت هو الحل بس تعارفى الصمت شى صعب صعب لما تكون عاوزه تتكلمى ومش قدره تقول الكلام يارب ماحد يحسس الاحساس ده ابدا
تسلم الايادى على الموضوع الروعه ده تقبلى مرورى وراى زهرة الحب

الناس ماتسمع وانا مات صوتى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بتحبها؟ طب ادخل وانا هخطبهالك...
» عايز تكتب قصص وروايات خش وانا هقولك على الطريقه
» درس صوتى بعنوان (المحبة) لفضيلة الشيخ ابى اسحاق الحوينى MP3,128kbps على اكثر من سيرفر............
» حصريا - كليب مدحت صالح بتوحشنى وانا وياك دى فى دى كوالتى
» درس صوتى بعنوان (تحديد الهدف) لفضيلة الدكتور عائض القرنى 128kbps,Mp3 على اكثر من سيرفر..........